هریس بهشت گمشده
هریس بهشت گمشده
دریغ است ایران که ویران شود. محمد
نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 3 اسفند 1391برچسب:خنده,جالب,با مزه, توسط محمد عبدالعلی پور |

 

 

قزوين

- سلام

- به به سلاااام پسر گلم؛ بفرما تو

- خيلي ممنون - شما چند تا بچه دارن

- حالا چرا دم در، بفرما تو کسي خونه نيست

- نه مزاحم نميشم، فقط بگين چند تا بچه دارين

- چرا نميائ تو خودت بشماري، تعارف مکوني ها

- نه متشکرم در حين انجام وظيفه هستم

- 6 تا

- چندتا پسر چند تا دختر

- حالا ميومدي تو يه چائ ميخورديم

- خيلي ممنون

- همش پسره

- متشکرم - فعلا خدافظ

- بند کفشت بازه مهندس

- باشه سر کوچه ميبندم

 

 

رشت

- سلام

- سلام بابا جان

- ببخشد شما چندتا فرزند داريد؟

- از خودم رو بگم يا همه رو بگم ؟

- چه فرق ميکنه ؟

- فرق نميکنه فقط فاميلي شون فرق ميکنه

- باشه بگين

- دقيقا يادم نيست ... بايد از خانم بپرسم

- خوب به خانمتون بگين بياد

- نيستش ... رفته بيرون

- کي برميگرده ؟

- فردا صبح

- باشه - فعلا خدافظ

 

 

اردبيل

- سلام

- نه منه ؟ (چ کار داري)

- سرشماري اوچون گلميشم (براي سر شماري اومدم)

- ها !

- سرشماري، آمارگر، چند تا سوال دارم

- خودش خونه نيست

- شما چندتا بچه دارين ؟

- سنه نه ؟ (به تو چه مربوطه)

- سرشماري ماموريم (مامور سرشمارم)

- كپك اوغلي ايت جهنمه بلي نن ور رام پخون چيخار (گم شو پدرسگ تا با بيل نکشتمت)

- چرا حول ميدي ؟ دارم ميرم خوب

 

 

 

قم
- سلام حاج آقا
-سلام علکم و رحمه الله و برکات برادر . خسته نباشد . خدا قوت ان شاالله . الله اکبر.
-ببخشد حاج آقا شما چند تا فرزند دارد؟
- بسم الله الرحمن رحيم ..... دو تا , يه دختر يه پسر
- شغل
- مداح . نوحه خون . فروش البسه روحانیون و طلبه ها . مدیرت خانه عفاف.
-تعداد همسر ؟
- 55 تا
- بله!؟!؟!؟!؟!؟!؟! ببخشد بچه هاتون زن زايدن يا زناتون بچه زادين؟!
- 54 تا صيغه يک نفر هم نکاه.
- صحيح .
- وقت نمازه برادر امري با من نيست؟
- نه متشکرم

والسلام علکم و رحمه الله و برکات

 

اصفهان
- سلام
-سلام دادا
- شما چند تا فرزند داردي؟
- سي و سه تا
- چند تا دختر چند تا پسر ؟
- همش پسرس دادا
-تحصيلات؟
- دکتراي متالوژي گرايش ذوب آهن .
-شغل؟
- برج ساز .
- وسيله نقليه داريد؟
- بله .يه ژيان دارم

 

زاهدان
- سلام
-شلام
- شما چند تا فرزند داريد؟
- شي و هفتا داشتم الان شه تاش مونده!
- جان!؟!؟!؟ منظورتون چيه!؟!؟؟!
- شي تاشون تو درگيري با نيروي انتظامي کشته شدن!
- متاسفم . حالا باقيمانده چندتا دختر و چند تا پسر؟
- شه تا دختر
- شغل ؟
- مامور نيروي انتظامي . شتاد مبارزه با مواد مخدر
-بسيار عالي!!!

خوزستان - عرب
- سلام
- السلام عليک!
- شما چند تا فرزند دارد؟
-خمسه عشره واحد (51 عدد)
- چند تا دختر چند تا پسر!؟
- اربعه عشره ذکور(40 تا پسر) آمار دخترام هم به تو لامربوط !!!!
-متشکرم!!! خدانگهدار

- في امان الله

 

شيراز
- سلام
-سلام کاکو
- شما چند تا فرزند دارد؟
- سه تا کاکو
- تعداد دختر و پسر ؟
- سه تاش دختره کاکو
- شغلتون ؟
- لوازم آرايشي بهداشتي ميفروشم کاکو.
- در آمد متوسط ماهانه؟
- 15 ميليون تومن در ماه کاکو.
- ببخشد شما خلبان هستد يا کاسب!!!!!؟؟؟؟
- نه کاکو جون من کاسب لوازم آرايشي هستم

جنوب تهران
- سلام
- کرتم

- شما چند تا فرزند دارد؟
- 4 تا دختر 6 پسر جمعا 12 تا .
- شغل
- فروش بيل و کلنگ يه باشگاه بدنسازي هم دارم !
- تحصيلات ؟
- سيکلم
- متشکرم

-زد زاد

آبادان
- سلام
-سلام ولک
- شما چند تا فرزند دارد؟
- به تو چه کوکا!!!
-ا بابا ! آقا من مامور آمار هستم!
-خو کوکا منم مامورم !
-کارتتون لطفا
-خودت کارتت لطفا!!
- آقا اصلا شما بچه دار!؟!؟
- نه کوکا تموم کردم!
-آقا يه جواب درست حسابي بدين

-باشه ولک بپرس

چند تا بچه داری ؟

اونش ديگه به تو مربوط نیست ولک

نمي خواهی بپرسي چند تا عینک ریبن دارم؟

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.
ابزار و قالب وبلاگميهن فاکد جملات په نه په براي وبلاگ

مترجم وبلاگ و وبسايت به 36 زبان زنده دنيا

چت روم